Συνέχεια στο περιστατικό με την καταγγελία προς την ΔΟΥ Αγίου Νικολάου δίνει ο Μανώλης Γερακιανάκης με σημερινή Δήλωση – Πρόσκληση που κατέθεσε το πρωί στην Δ.Ο.Υ. Αγίου Νικολάου με και έχει να κάνει με την συμπεριφορά της προϊσταμένης και την άρνηση της να απαντήσει στα αιτήματα πολιτών.
Διαβάστε αναλυτικά:
Κυρία Προϊσταμένη
επανέρχομαι με την παρούσα, όπως εσείς μου ζητήσατε, όταν σας επισκέφτηκα στο γραφείο σας στις 27/12/2016 για τα Τέλη Κυκλοφορίας (όπως ακριβώς είχα κάνει και την προηγούμενη χρονιά στις 14/12/2015), για να σας προσκομίσω το νόμο που μου δίνει το δικαίωμα ως Έλληνας πολίτης, να καταθέτω επίσημα σε δημόσια υπηρεσία Δήλωση μου, αφού όπως θερμά υποστηρίξατε, δεν έχω τέτοιο δικαίωμα.
Εξ αρχής σας ενημερώνω ότι την ίδια ημέρα (27/12/2016), έδωσα στην δημοσιότητα καταγγελία (Δείτε ΕΔΩ)και την επομένη την γνωστοποίησα στην Διεύθυνση Εσωτερικών Υποθέσεων του Υπουργείου Οικονομικών.
Κυρία Προϊσταμένη, αφού σας θυμίσω ότι μου είπατε, «η άγνοια νόμου δεν δικαιολογείται», σας καλώ να μελετήσετε το νόμο 2690/1999 ΦΕΚ 45τ. Α΄, που ορίζει τις υποχρεώσεις και τα δικαιώματα, δημοσίων υπαλλήλων και πολιτών και που αναφέρει ρητά την υποχρέωση σας να παραλαμβάνετε τα αιτήματα των πολιτών ακόμα και αν είστε αναρμόδια να απαντήσετε.
Σας αναφέρω τα παρακάτω αποσπάσματα του νόμου:
Α) Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 4 του Ν.2690/99 (όπως συμπληρώθηκαν με τις διατάξεις της παρ. 2 του άρθρου 6 του Ν.3242/2004), η υπηρεσία στην οποία υποβάλλεται η αίτηση, οφείλει να χορηγεί στον ενδιαφερόμενο απόδειξη παραλαβής, στην οποία περιλαμβάνονται: ο οικείος αριθμός πρωτοκόλλου, η προθεσμία εντός της οποίας υφίσταται υποχρέωση διεκπεραίωσης της υπόθεσής του, καθώς και η επισήμανση ότι, σε περίπτωση υπέρβασης των χρονικών ορίων, παρέχεται δυνατότητα αποζημίωσης, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις.
Β) Σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 1 του άρθρου 4 του Ν. 2690/1999 (όπως αντικαταστάθηκαν με τις διατάξεις της παρ. 1 του άρθρου 6 του Ν. 3242/2004-ΦΕΚ 102/Α΄), οι δημόσιες υπηρεσίες, οι Ο.Τ.Α και τα Ν.Π.Δ.Δ., όταν υποβάλλονται αιτήσεις, οφείλουν να διεκπεραιώνουν τις υποθέσεις των ενδιαφερομένων και να αποφαίνονται για τα αιτήματά τους, μέσα σε προθεσμία πενήντα (50) ημερών, εφόσον από ειδικές διατάξεις δεν προβλέπονται μικρότερες προθεσμίες.
Η προθεσμία αρχίζει από την κατάθεση της αίτησης στην αρμόδια υπηρεσία και την υποβολή ή συγκέντρωση των απαιτούμενων δικαιολογητικών, πιστοποιητικών ή στοιχείων.
Αν η αίτηση υποβληθεί σε αναρμόδια υπηρεσία, η υπηρεσία αυτή οφείλει, μέσα σε τρεις (3) ημέρες, να τη διαβιβάσει στην αρμόδια και να γνωστοποιήσει τούτο στον ενδιαφερόμενο.
Όταν πρόκειται για υποθέσεις αρμοδιότητας περισσότερων υπηρεσιών, η προθεσμία των 50 ημερών παρατείνεται για 10, ακόμη, ημέρες (ήτοι, 60 ημέρες).
Κυρία προϊσταμένη, θα ήθελα επίσης να σας θυμίσω ότι στις 14/12/2015 με Αριθ. Πρωτ. 25959, σας κατέθεσα εξώδικο 16 σελίδων, όπου στην πρώτη σας ενημέρωνα για τις υποχρεώσεις και τα δικαιώματα σας που απορρέουν από τον νόμο 3528/2007 ενώ στην τελευταία, σας καλούσα να μου απαντήσετε εγγράφως ως οφείλετε και που ποτέ δεν το πράξατε.
Α) Πρώτη σελίδα
Β) Τελευταία σελίδα
Κυρία προϊσταμένη, πέρυσι παραλάβατε ακόμα και το παράβολο σφραγίζοντας το, ενώ φέτος το αρνηθήκατε πεισματικά, ποια από τις δύο φορές ενεργήσατε ορθά και ποια όχι;
Τα παράβολα
Αφού συμφωνήσω μαζί σας ότι η άγνοια νόμου δεν δικαιολογείται, σας καλώ να μου απαντήσετε σε όλα τα παραπάνω, εγγράφως ως οφείλεται και επιφυλάσσομαι για κάθε νόμιμο μου δικαίωμα.
Με εκτίμηση
Γερακιανάκης Εμμανουήλ Έλληνας Πολίτης
The post Συνέχεια στην καταγγελία προς την ΔΟΥ Αγ. Νικολάου από τον Μ. Γερακιανάκη appeared first on Radiolasithi.gr.
from Radiolasithi.gr http://ift.tt/2j3Bfot
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου