Join Us On Facebook

Join Us On Facebook

doreanlaxeio.gr

Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου 2020

Χυδαία συμπεριφορά Μουτζούρη: Να και αν είναι οργισμένος ο πρωθυπουργός (vid)

Χυδαία συμπεριφορά Μουτζούρη: Να και αν είναι οργισμένος ο πρωθυπουργός (vid)

Ένα βίντεο που δείχνει τον περιφερειάρχη Βορείου Αιγαίου Κώστα Μουτζούρη να χυδαιολογεί κατά του πρωθυπουργού βάζει λάδι στη φωτιά της έντασης και προκαλεί αντιδράσεις ενώ την ίδια στιγμή οι κάτοικοι των νησιών του Βορείου Αιγαίου βρίσκονται στην πρώτη γραμμή αντιδρώντας στην κατασκευή κλειστών κέντρων για τους μετανάστες.

Λίγη ώρα αφού ανακοινώθηκε ότι ο πρωθυπουργός τον κάλεσε στο μέγαρο Μαξίμου μαζί με τους δημάρχους των νησιών για να αποκλιμακωθεί η ένταση, αλλά και την κίνηση εκτόνωσης να αποσυρθούν την Πέμπτη δυνάμεις των ΜΑΤ από Λέσβο και Χίο, ο κ. Μουτζούρης σε ένα βίντεο που κυκλοφορεί, εμφανίζεται να χυδαιολογεί, εκτός ορίων.

Με απαράδεκτες εκφράσεις καταφέρεται κατά της αστυνομίας και του πρωθυπουργού. Ο κ. Μουτζούρης, ακούγεται να χαρακτηρίζει στον συνομιλητή του, κάποιον καθηγητή, όπως τον αποκαλεί ως «στρατό κατοχής» και «μισθοφόρους του Ερντογάν» τα ΜΑΤ που έσπευσαν στα νησιά.

«Δεν πάω στο ραντεβού με Μητσοτάκη, να κι αν είναι οργισμένος»

Ο κ. Μουτζούρης λέει ακόμη: «Εγώ λογικός άνθρωπος είμαι μόνος μου βγήκα, δεν με βοηθήσατε, δεν πειράζει» αναφέρει και προσθέτει με ανοίκειο τρόπο: «Διαβάζω σε σάιτ, ότι είναι οργισμένος ο πρωθυπουργός με τον Μουτζούρη. Ε λοιπόν κι εγώ σου λέω να (κάνοντας την χυδαία κίνηση) κι αν είναι οργισμένος ο πρωθυπουργός μαζί μου. Και τι έγινε;». Για να προσθέσει: «Με κάλεσε αύριο, εγώ δεν έρχομαι αύριο. Τι θα μου κάνει; Θα με κλείσει φυλακή; Ας με κλείσει...».

Κυβερνητικές πηγές: Μετά από αυτή τη χυδαία συμπεριφορά δεν έχουμε να πούμε κάτι με τον κ. Μουτζούρη

Κυβερνητικές πηγές, σχολίαζαν πως «μετά από αυτή τη χυδαία συμπεριφορά, δεν έχουμε να πούμε κάτι με τον κ. Μουτζούρη. Θα συνομιλήσουμε με τους υπόλοιπους αυτοδιοικητικούς». για να προσθέσουν: «Είναι κρίμα για τα νησιά να είναι σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία περιφερειάρχης ο κ. Μουτζούρης».

  • ΜΟΥΤΖΟΥΡΗΣ
  • ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ
  • ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟ
  • ΠΡΟΣΦΥΓΙΚΟ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ


from Ειδησεις - Dikaiologitika News | Ειδήσεις https://ift.tt/32sQETo
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου