Αίτημα προς την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και τη διοίκηση του ΟΑΚ ΑΕ απέστειλε – με σχετική επιστολή του – ο Δήμαρχος Πλατανιά Γιάννης Μαλανδράκης με την οποία ζητάει να ενσωματωθεί στο σχεδιασμό του έργου «Μελέτη, Κατασκευή, Χρηματοδότηση, Λειτουργία, Συντήρηση και Εκμετάλλευση του τμήματος του ΒΟΑΚ Χανιά-Ηράκλειο» και το τμήμα του ΒΟΑΚ «Χανιά – Κολυμβάρι», συνολικού μήκους περίπου 20 χιλιομέτρων.
Στην επιστολή του, ο Δήμαρχος Πλατανιά επισημαίνει ότι «από το διεθνή δημόσιο διαγωνισμό που προωθείται από το αρμόδιο Υπουργείο για τη ΄΄Μελέτη, Κατασκευή, Χρηματοδότηση, Λειτουργία, Συντήρηση και Εκμετάλλευση του ΒΟΑΚ΄΄, εξαιρείται το τμήμα του ΒΟΑΚ ΄΄Χανιά – Κολυμβάρι΄΄ συνολικού μήκους περίπου 20 χιλιομέτρων – που περιλαμβάνει τους κόμβους Πλατανιά, Ταυρωνίτη και Κολυμβαρίου» παρά το γεγονός ότι σύμφωνα με την κυκλοφοριακή έρευνα για την αναβάθμιση του ΒΟΑΚ που εκπονήθηκε από υπηρεσίες τεχνικού συμβούλου του ΟΑΚ, δέχεται αρκετά μεγάλα κυκλοφοριακά φορτία (11.740 οχήματα) – τα οποία υπερβαίνουν κατά πολύ τα αντίστοιχα φορτία που δέχονται άλλα τμήματα του ΒΟΑΚ που περιλαμβάνονται στην μελέτη (τμήμα Χανιά – Ηράκλειο – Χερσόνησος).
Προσθέτει δε ότι «τα κυκλοφοριακά φορτία της περιοχής αναμένεται – με τους πλέον συντηρητικούς υπολογισμούς – να αυξηθούν σημαντικά τα επόμενα χρόνια (14.643 οχήματα, η Μέση Ημερήσια Κυκλοφορία έως το 2045), σύμφωνα πάντα με τα στοιχεία της ίδιας έρευνας».
«Το γεγονός αυτό» – υπογραμμίζει ο κ. Μαλανδράκης – «σημαίνει ότι μια οδική αρτηρία κομβικής σημασίας – με την υφιστάμενη κατάστασή του δρόμου- που συνδέει τα Χανιά με την κύρια παραλιακή – τουριστική ζώνη του Ν. Χανίων (Πλατανιάς έως Κολυμβάρι) και την οποία διέρχονται χιλιάδες οχήματα καθημερινά (τα οποία πολλαπλασιάζονται κατά τους θερινούς μήνες), δεν θα μπορεί να ανταποκριθεί, ούτε κατ’ ελάχιστον, τα επόμενα χρόνια στις σύγχρονες απαιτήσεις οδικής ασφάλειας και εξυπηρέτησης, με αυτοκινητόδρομο με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση και ενδιάμεση διαχωριστική νησίδα.
Λαμβάνοντας υπόψη όλα τα παραπάνω καθώς και την πάγια θέση της Περιφερειακής Ενότητας Χανίων έτσι όπως διατυπώθηκε στο κείμενο θέσεων της για το Χωροταξικό Πλαίσιο Κρήτης ότι ΄΄… ειδικά για τη δυτική απόληξη του ΒΟΑΚ προτείνεται τετράιχνη διατομή με μεσαία διαχωριστική νησίδα έως την Κίσσαμο΄΄, ζητούμε όπως στο σχεδιασμό του έργου ΄΄Μελέτη, Κατασκευή, Χρηματοδότηση, Λειτουργία, Συντήρηση και Εκμετάλλευση του τμήματος του ΒΟΑΚ Χανιά-Ηράκλειο΄΄ να ενσωματωθεί και το τμήμα του ΒΟΑΚ ΄΄Χανιά – Κολυμβάρι΄΄ στο οποίο και θεωρούμε απολύτως αναγκαίο να προβλεφθεί κατασκευή αυτοκινητόδρομου με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση και ΛΕΑ, με ενδιάμεση διαχωριστική νησίδα, όπως αυτό τεκμηριώνεται και από τα στοιχεία της κυκλοφοριακής έρευνας για την αναβάθμιση του ΒΟΑΚ που εκπονήθηκε από τον ΟΑΚ και τα οποία έχετε στη διάθεση σας» καταλήγει στην επιστολή του ο κ. Μαλανδράκης.
from Cretapost.gr http://ift.tt/2wdGwwn
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου