Σε ένα ιδανικό περιβάλλον οι επισκέπτες του ξενοδοχείου θα απολάμβαναν τις παρεχόμενες υπηρεσίες και θα έφευγαν ικανοποιημένοι. Κάτι τέτοιο, βέβαια, στην πράξη δεν ισχύει. Ακόμα και τα καλύτερα ξενοδοχεία συχνά γίνονται αποδέκτες αρνητικών σχολίων, με πολλούς επισκέπτες να θεωρούν ότι πλήρωσαν υπερβολικά πολλά σχετικά με αυτό που έλαβαν (no value for money).
The post Τα 11+1 πιο συχνά παράπονα στα ξενοδοχεία appeared first on VOUCHER-ERGASIA.
from VOUCHER-ERGASIA https://ift.tt/2SEXG4p
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου