Join Us On Facebook

Join Us On Facebook

doreanlaxeio.gr

Κυριακή 30 Απριλίου 2017

Σ. Παπαδόπουλος: Γονείς και αδελφός με βλέπουν από ψηλά!

Ο Σούλης Παπαδόπουλος συγκίνησε τους πάντες στη συνέντευξη Τύπου αφού αναφέρθηκε στη "μαύρη μέρα" που έζησε πριν οκτώ χρόνια όταν στις 30 Απριλίου είχε χάσει τον αδερφό του σε τροχαίο δυστύχημα και όπως τόνισε δεν μπορούσε να είναι απόλυτα συγκεντρωμένος στην ομάδα του… Χαρακτηριστικά ανέφερε: «Είναι μια πολύ δύσκολη στιγμή για εμένα σήμερα και ίσως για αυτό να ήμουν αγχωμένος περισσότερο από ότι έπρεπε. Σαν χθες πριν οκτώ χρόνια είχα χάσει τον αδερφό μου και είναι μια δύσκολη στιγμή αυτή για εμένα και την οικογένειά μου. Τώρα είναι εκεί ψηλά και μαζί με τους γονείς μου, μας βλέπει και μας...


from www.neakriti.gr http://ift.tt/2oVnsii
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου